skip to Main Content

Crew

Her finder du praktiske oplysninger om indhold og opgaver på serviceholdet, tilmelding, økonomi mm.
Vi glæder os til at se dig.

Team Rotary Nordsjællands servicehold skal i 2020 bestå af 8-10 m/k, der skal være indstillet på at arbejde med at servicere ca. 26-36 cykelryttere på deres vej mod Paris. Arbejdet begyn-der så småt på det tidspunkt, hvor rytterne starter deres fællestræning på landevejen i foråret og varer ved, indtil servicebilerne er hjemme i Hillerød igen.

På turen ledsages rytterne af 4-5 servicebiler:

  • en navigatørbil / motorcykel
  • en lastbil med køle/frys, kufferter, mv.
  • en varevogn
  • en servicebil

Serviceholdets opgaver inden afgangen mod Paris:

  • at deltage med en servicebil på udvalgte træningsture i løbet af foråret,
  • at deltage med hele serviceholdet på en weekendtur.
  • at deltage i arbejdet med at planlægge, bestille og fremskaffe de nødvendige mad- og drikkevarer, rekvisitter samt andet materiale og udstyr, der skal medbringes på turen.
  • at deltage i klargøringen og pakningen af servicebiler i dagene umiddelbart før afgangen fra Hillerød fredag den 17. juli 2020.

Serviceholdets opgaver på turen:

Før dagens etape:

  • Om morgenen før afgang gør serviceholdet klar til dagens etape, der starter kl. 8. Serviceholdet er til rådighed og til hjælp for rytterne på hotellet – læsse kufferter, udlevere vand og meget andet.

På etapen:

  • Navigatørbilen kører hele tiden umiddelbart foran rytterne,
  • Rytterservicebilen kører hele tiden lige bag den bagerste rytter.
  • Lastbil og varevogn kører fra hotellet frem til området, hvor den første pause skal holdes. Det er efter ca. 50 km.
  • På de udvalgte pausesteder stilles borde op med kaffe, the, vand og madvarer, så det er klar til rytterne, når de ankommer for at holde pause på etaperne.

Dagens etape er delt ligeligt i 4 etaper med 3 pauser. 1. og 3. pause er på ca. 20 min. og frokostpausen på ca. 30 min.

Efter sidste pause kører de forreste biler frem til hotellet, hvor der skal overnattes.

På hotellet:

  • Værelsesfordelingen aftales, og der er nøgleudlevering. Kuffertvognene køres ud af lastvognen, så de er klar ved rytternes ankomst. Stedet, hvor cyklerne kan serviceres og opbevares om natten, findes og klargøres. Øvrige praktiske forhold aftales og afklares med hotellet, inden rytterne ankommer.
  • Serviceholdet gør klar til at modtage rytterne med bagsmækken åben (vand, øl, vin, snacks m.m.)
  • Serviceholdet er til rådighed og klar til at hjælpe rytterne, når de når frem.
  • Serviceholdet mødes efter middagen og evaluerer dagen, hvor den følgende dag planlægges, bl.a. med fordeling af arbejdsopgaverne.
  • Bagsmækken åbnes igen efter middagen

Dagen hvor vi ankommer til Paris:

  • Efter frokost kører bilerne kører til Concordepladsen og gør klar til at modtage rytterne.
  • Efter ankomsten til hotellet skal cyklerne pakkes i servicebilerne, og der gøres klar til hjemtransport. Det er servicegruppens opgave at køre bilerne hjem.

Nødvendige kompetencer på serviceholdet:

  • stor vilje til at servicere, godt humør og gode samarbejdsevner
  • deltagerne skal kunne køre bilerne (dog ikke lastvognen)
  • derudover er logistiske evner en fordel ligesom evner til at improvisere og problemløse vil være velkomne.

Pris mv.

Pris for at deltage: DKK 3.000,- pr. person, dog kun DKK 2.000,-, hvis du kommer med en virksomheds-sponsor på min. DKK 2.000. Betaling 15. marts 2020.

Yderligere oplysninger:

Du er også velkommen til at kontakte Peter Jørgensen: paj@danskrevision.dk eller 4015 4824 for flere oplysninger.

Tilmelding:

Michael Blom, 23 62 15 36 eller mibprivat@hotmail.com

Team Rotary Nordsjælland forbeholder sig retten til at vælge mellem de interesserede, såfremt der er flere interesserede til serviceholdet end der skal bruges.

Relevante links

Back To Top