DET GØR EN FORSKEL – STOR DONATION TIL JULEMÆRKEHJEMMET

Både ryttere, crew, sponsorer og samarbejdspartnere har gennem året på hver sin måde bidraget til at indsamle midler i forbindelse med årets tur til Paris. Lørdag d. 1. december 2018 kunne Team Rotary Nordsjælland så donere en del af årets overskud til Julemærkehjemmet Kildemose i Ølsted. Hele 80.000 kr. modtog Julemærkehjemmet på en check, der ankom med lastbiler fra en af holdets sponsorer, nemlig HC Container. Børnene og personalet tog med stor glæde og et trefoldigt TAK imod lastbilerne samt repræsentanter fra Team Rotary Nordsjælland, som efterfølgende blev budt på både rundvisning og kaffebord. Der var også mulighed for, at børnene kunne prøve at sidde i lastbilerne.

En super oplevelse som gav os alle følelsen af, at det gør en forskel! Så endnu engang kæmpestor tak til alle, der har bidraget!

(Billedet er taget af ASA Foto)

This Post Has 0 Comments